Lukijat

perjantai 12. lokakuuta 2012

Uusi aloitus

Moi

Olen 13-vuotias tyttö ja kirjoitan tänne blogiini musa- ja Youtubekanava-vinkkejä :) Kerroon myös omasta elämästä. Alempana on tekstejä, koska tämä oli irl-blogini ennen ja mulla oli teknisiä ongelmia, enkä pystynyt aloittaa uutta blogia. Jos haluatte, voitte lukea aikaisempiain postauksia, mutta mikään pakko ei tietenkään ole :D

Mulla on koira rodultaan kleinspitz. Se on pienni ja ruskea (jopa nenästäänki :3) ja sen nimi on Poju. Laitan joskus kuvan, mutta tällähetkellä se löytyy profiilikuvasta. Mulla on myös 2 pientä papukaijaa, jota ei puhu ja 1 kääpiöhamsteri.
    Mä harrastan Taekwondoa ja aloitin sen viime kevät-talvella ja sain toukokuussa äitienpäivänä keltaisenvyön.
    Mä tykkään kuunnella 'massa' musiikkia, eli semmosta mitä tule NRJ:ltä. Yleensä kuuntelen kyllä K-poppia (Krea poppi) ja rakastan Vocaloideja. (Jos et tiedä mikä on Vocaloidi, niin käy wikipediassa etsimässä tietoa) Suosikki vocaloidini on Rin Kagamine. K-popissa paras laulaja on Hyuna, joka on myös 'Gangnam style' musiikki videolla ja toisessa versiossa myös laulaa.
    En itse soita mitään, mutta osaan ihan hitusen soittaa pianoa ja laulan itsekseni todella usein. Sain laulu kokeesta 9puol :)

Moiks,
Carmen (Ei ole oikea nimeni)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti